ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГ ҚЫЗМЕТІ БОЙЫНША ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ |
2022-2023 оқу жылына арналған мектеп психологының жұмыс жоспары
Мақсаты:
Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің психологиялық денсаулығын сақтау. Орта білім беру ұйымдарында қолайлы әлеуметтік-психологиялық ахуал жасау және білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Міндеттері:
1) Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке және зияткерлік дамуына жәрдемдесу, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
2) Білім алушыларға, тәрбиеленушілерге, олардың тез дамып келе жатқан ақпараттық қоғам жағдайында табысты әлеуметтенуіне психологиялық көмек көрсету;
3) әрбір білім алушыға, тәрбиеленушіге оның жеке базы психологиялық-педагогикалық зерттеу негізінде жеке көзқарас қалыптастыруға ықпал ету;
4) Психологиялық диагностика жүргізу және білім алушылардың, тәрбиеленушілердің шығармашылық әлеуетін дамыту;
5) Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің психологиялық қиындықтары мен проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
6) Психологиялық проблемаларды шешуде және оқу-тәрбие жұмысының оңтайлы әдістерін таңдауда ата-аналарға (заңды өкілдерге) және педагогтерге консультациялық көмек көрсету;
7) Білім беру процесіне қатысушылардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін арттыру.
Бағыттары:
1. Психодиагностика
2. Түзету -дамыту жұмысы.
3. Ағартушылық және психопрофилактикалык қызметі.
4. Кеңес беру .
5. Ұйымдастыру-әдістемілік жұмыс.
6. Жыл бойынша психологияық талдамалы есеп
№ |
Іс-шаралар |
Жұмыстың бағыттары |
Нысаналы топ |
Орындау мерзімі |
Орындалу нысаны |
Жауапты |
Орындалу туралы белгі |
|
|
||||||||
І. Диагностика |
||||||||
1 |
Оқушының мектепке психологиялық дайындығын зерттеу; Жүргізілетін әдістеме: «Керн-Йирасек» тесті 1)Адамның суретін салу 2)Сөздеркөшірмесі 3)Нүктелеркөшірмесі |
Диагностика |
1 сынып |
Қыркүйек |
Тест |
Педагог –психолог |
Анықтама |
|
2 |
Бесінші сынып оқушыларының орта буынға бейімделу кезеңінде психологиялық дайындығын зерттеу; Жүргізілетін әдістеме: «Менің сыныбым» әдістемесі «Мектеп мотивациясының деңгейін бағалауға арналған сауалнама» Н.Г. Лусканова. «Отбасы суреті» балалар-ата-аналар қатынастарын зерттеу. |
Диагностика |
5 сынып |
Қыркүйек |
Проективті әдістеме |
Педагог –психолог |
Анықтама |
|
3 |
Жасөспірімнің психикалық саулығын бағалау Жүргізілетін әдістеме: DASS шкаласы /7-11сынып/ НСВ-10 тесті /5-6 сынып/ |
Диагностика |
5-11 сынып |
Қазан |
Сауалнама, тест |
Педагог –психолог |
Анықтама |
|
4 |
Аға буын оқушылары үшін бейімделу диагностикасы. «Дабыл деңгейін анықтау» Спилбергер әдістемесі. |
Диагностика |
5-11 сынып |
Қараша |
Сауалнама |
Педагог –психолог |
Анықтама |
|
5 |
Бастауыш сынып оқушыларының танымдық процестерін анықтау (зейін, ес, қиял, ойлау т.б) |
Диагностика |
2-4 сынып |
Желтоқсан |
Тест |
Педагог –психолог |
Анықтама |
|
6 |
Темперамент анықтау тесті |
Диагностика |
1 сынып, жаңадан келген оқушылар, сұраныс бойынша |
Қаңтар |
Тест |
Педагог –психолог |
Анықтама |
|
7 |
Кәсіби бағдарға байланысты сауалнама қою |
Диагностика |
9,11 сынып |
Қаңтар |
Тест, сауалнама |
Педагог –психолог |
Анықтама |
|
8 |
Оқушылардың мазасыздық деңгейін диагностикалау "Ағаш" проективті әдістемесі |
Диагностика |
6 сынып |
Қыркүйек |
Сауалнама |
Педагог- психолог |
Анықтама |
|
9 |
1.Социометрия Отбасы социограммасы (сұраныс бойынша )
|
Диагностика |
Оқушыла, ата -аналар,
|
Қараша |
Сауалнама |
Педагог-психолог |
Анықтама |
|
10 |
Оқушылардың мазасыздық деңгейін диагностикалау /1. «Айзенктің психоэмоционалдық сауалнамасы – 40сұрақ»
|
Диагностика |
6,7-сынып оқушылары |
Желтоқсан |
Сауалнама |
Педагог-психолог |
Анықтама |
|
|
||||||||
ІІ. Түзету-дамыту жұмысы |
||||||||
|
Бірінші сынып оқушыларын мектеп өміріне бейімделуіне психологиялық сабақ: 1 «Агрессияға жоқ деп айт» 2. «Жетістікке жету өз қолында» 3. «Біздің сынып-бұл біз» тринингі 4. «Мектептегі көңіл-күй» тренингі |
Түзету –дамыту |
1 сынып |
Тоқсанына 1 рет |
Тренинг |
Педагог –психолог |
Анықтама |
|
|
Бесінші сынып оқушыларын бастауыш буыннан орта буынға өту кезіндегі бейімделуіне психологиялық сабақ: 1.«Бірінші рет 5 сыныпқа » тренингі 2. «Менің мектептегі сезімім» тренингі 3. «Мен өзімді мақтай аламын» тренингі 4. «Реніштен арылу» тренингі |
Түзету -дамыту |
5 сынып |
Тоқсанына 1 рет |
Тренинг |
Педагог –психолог |
Анықтама |
|
|
Мектеп бітіруші 11 сынып оқушыларын ҰБТ-ға және мамандық таңдауға педагогикалық-психологиялық бағытта психологиялық сабақ: 1.«ҰБТ дегеніміз не және оның мен үшін маңыздылығы қандай?» 2. «Кәсіптік бағдар: Кім болғым келеді?» тренингі 3. «Емтихан кезіндегі стресстен қалай арыламыз?» тренингі 4.«Толеранттылық (төзімділік) деген не?» тренингі |
Түзету -дамыту |
11 сынып |
Тоқсанына 1 рет |
Тренинг |
Педагог –психолог |
Анықтама |
|
|
«Пікірталас –жанжал емес» |
Түзету –дамыту |
6 сынып |
Қазан |
Тренинг |
Педагог –психолог |
Анықтама |
|
|
«Мен өзімді мақтай аламын» |
Түзету –дамыту |
4 сынып |
Қазан |
Тренинг |
Педагог –психолог |
Анықтама |
|
|
«Қорқынышты қалай жеңуге болады ?» |
Түзету –дамыту |
3 сынып |
Қараша |
Тренинг |
Педагог –психолог |
Анықтама |
|
|
«Агрессияға жоқ деп айт» |
Түзету –дамыту |
10 сынып |
Желтоқсан |
Тренинг |
Педагог –психолог |
Анықтама |
|
|
«Стресс ,күйзелістен қалай арылуға болады?» |
Түзету –дамыту |
8-9 сынып |
Желтоқсан |
Тренинг |
Педагог –психолог |
Анықтама |
|
|
«Реніштен арылу. Адами қарым-қатынас» |
Түзету –дамыту |
6 сынып |
Қаңтар |
Тренинг |
Педагог –психолог |
Анықтама |
|
|
«Ой, сезім, мінез-құлық» |
Түзету –дамыту |
8 сынып |
Қаңтар |
Тренинг |
Педагог –психолог |
Анықтама |
|
|
Бастауыш сынып оқушыларының танымдық процестерін түзету- дамыту жаттығулары |
Түзету –дамыту |
2-4 сынып |
Қаңтар |
Тренинг |
Педагог –психолог |
Анықтама |
|
|
"Ата-аналарға арналған 10 өсиет" |
Түзету –дамыту |
Ата-аналар |
Ақпан |
Тренинг |
Педагог –психолог |
Жадынама |
|
|
«Жылы жүзділік» кәсіби күйіп кетудің алдын алу |
Түзету –дамыту |
Мұғалімдер |
Ақпан |
Тренинг |
Педагог –психолог |
Анықтама |
|
|
«Жетістікке жету өз қолыңда?» |
Түзету –дамыту |
10 сынып |
Сәуір |
Тренинг |
Педагог –психолог |
Анықтама |
|
|
||||||||
III. Профилактика және психологиялық ағарту |
||||||||
|
«Балалар үшін бірігейік» сынып жетекшілерді ақпараттандыру |
Ағарту жұмысы |
5-11 сынып жетекшілері |
Қыркүйек |
Жаднама тарату Жиналыс |
Педагог –психолог |
Хаттама |
|
|
Жеткіншектердің психологиялық денсаулығын сақтау және нығайту. «Менің психологиялық денсаулығым» |
Профилактика |
7-8 сынып |
Қараша |
Дәріс |
Педагог –психолог Емхана, ЖБО мамандарымен бірлескен жұмыс |
Анықтама |
|
|
Қыз балалармен психикалық саулығын нығайту, тәртіпсіздіктің алдын алу, жеке бас қауіпсіздігін сақтауға бағытталған кездесу өткізу |
Ағарту жұмысы |
7-10 сынып |
Желтоқсан |
Кездесу |
ДТЖО Педагог –психолог Мектеп аяжаны |
Анықтама |
|
|
«Репродуктивті саулық. Оны сақтау дағдылары» |
Профилактика |
8-10 сынып |
Қаңтар |
Дәріс, кеңес беру |
Педагог –психолог Емхана, ЖБО мамандарымен бірлескен жұмыс |
Анықтама, хаттама |
|
|
Психологиялық апталық: «Психология әлеміндегі мен...» (тақырыпты ауыстыруға болады) |
Ағарту жұмысы |
1-11 сынып, ата-ана, мұғалімдер |
Ақпан |
Апталық |
Педагог –психолог Сынып жетекшісі |
Қорытынды есеп |
|
|
Ер балалармен психикалық саулығын нығайту, тәртіпсіздіктің алдын алу, жеке бас қауіпсіздігін сақтауға бағытталған кездесу өткізу |
Ағарту жұмысы |
7-10 сынып |
Ақпан |
Кездесу |
ДТЖО Педагог –психолог Мектеп медбикесі Мектеп инспекторы |
Анықтама |
|
|
«Stop bullying: Бәрі сенің қолында! Тақырып өзгертуге болады болады |
Ағарту жұмысы |
5-9 сынып |
Ақпан |
3 күндік акция |
ДТЖО Педагог –психолог Әлеуметтік педагог |
Қорытынды есеп |
|
|
||||||||
IV. Консультация беру |
||||||||
|
1,5 сыныпқа жүргізілген диагностикалық жұмыстың қорытындысы бойынша кеңес беру |
Кеңес беру |
1,5 сынып оқушылар |
Қыркүйек |
|
|
Кеңес беру журналына тіркеу |
|
|
Ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларға сабақ беретін пән мұғалімдері, ата-аналарға психологиялық сүйемелдеу |
Ағарту жұмысы |
Пән мұғалімдеріата-аналар |
Қыркүйек |
|
|
ППҚҚ хаттамасы |
|
|
Жасөспірімнің психикалық саулығын бағалау шкаласы бойынша анықталған оқушылармен сұхбат жүргізу, «Жоғарғы қадағалау тобына» алынатын оқушымен жеке сұхбат жүргізіп, ата-анасын хабардар ете отырып, арнайы маманға жолдау; |
Кеңес беру |
5-11 сынып |
Кезінде |
|
|
Кеңес беру журналына тіркеу |
|
|
Сұраныс (сынып жетекшісі, пән мұғалімі, ата-ана) негізінде жеке және топтық кеңес беру
|
Кеңес беру |
Мұғалім, ата-ана, оқушы |
Кезінде |
|
|
Кеңес беру журналына тіркеу |
|
|
||||||||
V.Ұйымдастыру-әдістемелікжұмыс |
||||||||
|
Психологиялық қызмет бойынша жыл бойы жүргізілетін зерттеу жұмыстарына, өткізілетін психологиялық түзету-дамыту сабақтарына ата-аналар рұқсатын алу |
|
1-11 сынып ата-аналары |
Қыркүйек |
Келісім парағы |
|
Келісім парағын жинақтау |
|
|
Ата – аналар жиналысы №1.«Балалар үшін бірігейік» ата-аналарды ақпараттандыру жиналысы №2. Бала құқығы, зорлық-зомбылықтың алдын алу» тақырыбында мектеп инстпекторы, мектеп медбикесі, емхана психологі маманмен бірлескен жиналыс №3. Ерте жүктілік №4. Онлайн ойындар
|
|
Ата-аналар |
Тоқсанына 1 рет |
Жаднама тарату Жиналыс |
|
Хаттама |
|
|
Психологиялық қызмет отырысын үйлестіру |
|
ПҚ мүшелері |
Кезінде |
Жианлыс |
|
Хаттама |
|
|
ПҚ жартыжылдық және жылдық қызметі туралы талдамалық есептер |
|
|
Жарты жылдық |
|
|
Қорытынды есеп |
|